Každé stěhování je náročné, a tím spíše to platí pro stěhování firem. Je-li ve hře mnoho skladových položek, může tu snadno dojít k chaosu a zmatku a v takové chvíli se stěhování promění v noční můru. Nenechte se převálcovat něčím takovým a buďte důslední zejména v organizaci práce při balení věcí.
Důležité je mít přehled
Stěhování firem v Praze Odnes to obnáší mnoho náročných operací a jednou z nich je i balení věcí do kartonových krabic. Většinou jde o kancelářský inventář, ale také o předměty, které souvisí např. s výrobou či prodejem. Týká se to například skladových a prodejních prostor a tam bývá mnohdy tolik položek, že je nutné mít v nich dokonalý přehled a balit je s rozumem.
Krabice si označujte a popisujte, jinak se při vybalování ztratíte v děsivém chaosu a bude to velký stres pro každého, kdo se této práce zúčastní. Balení a označování krabic vyžaduje systém a uděláte nejlépe, když si obsah každé krabice zaznamenáte do poznámkového papírového bloku. Jednotlivé krabice lze označovat i barevně podle toho, kterých sektorů se týkají, každopádně tuto část přípravných prací nepodceňujte, a čím budete pečlivější, tím snazší pak bude proces samotného vybalování.
Přehled se týká i inventarizace – firemní inventář bývá někdy velmi obsáhlý a vyplácí se provést inventarizaci před stěhováním a po stěhování. Kontrolou položek pak zabráníte případným ztrátám, a dojde-li přece jen k něčemu takovému, bude se to snáze řešit se stěhovací firmou. Majitel firmy a jeho zástupci by také měli určit, které osoby budou zodpovědné za jednotlivé úseky, což je důležité zejména v případě velkého počtu stěhovaných předmětů.
A jedna cenná rada na závěr – nechtějte vše stihnout ve dvou pracovních dnech, vyčleňte si pro tento proces alespoň týden a postupujte v poklidu a raději pomaleji, ale s přehledem, než abyste ztráceli přehled o tom, co děláte, co máte za sebou a co vás ještě čeká.